13. 8. 2015

Ťahajte do vesmíru, teroristi a znásilňovači!

Rozhovoril by som sa na tému utečenci a imigranti, ale iste by som bol obvinený zo zaujatosti, keďže na rozdiel od väčšiny zasvätených diskutujúcich ním aj naozaj som. Moji rodičia i starí rodičia museli cítiť k svojej krajine nejakú zvláštnu príchylnosť, ani dosť hrozivé podmienky ich neprinútili k odchodu, Dosť kruto na to doplatili. Ako sa vtedy, vlastne ani nie tak dávno, hovorievalo - pesimisti išli do Ameriky a optimisti do plynu. 


Po mojej vyše dvadsaťročnej skúsenosti to začína vyzerať akoby sa nedalo  ujsť nikam. Utečenci to mali vždy dosť zložité, lebo ich stále niekto niekde nechcel. Kanadská vláda, ktorá ma pred 23 rokmi prijala s pomerne otvoreným náručím by mojim starým rodičom nedala šancu. Kanadský premiér počas vojny vyhlásil na adresu prípadných židovských utečencov z Európy, že none is too many (aj žiaden je príliš veľa). Američania, ktorí ma tiež prijali medzi seba bez potiaží a ktorých krajina je postavená na imigrantoch (ktorí nielenže nesplynuli s kultúrou do ktorej vtrhli, ale ju takmer úplne zlikvidovali, ak nerátame kasína) sa v poslednom čase nesprávajú k imigrantom veľmi priateľsky. Dokonca ani k tým, čo si navozili na lodiach z Afriky.

Ak ste si mysleli, že kompletne vymletý župan v srdci Krajinky je mimoriadne nešťastie, pozrite si  vedúceho republikánskeho prezidentského káčera Donalda v najslobodnejšej krajine na svete. Spôsob, akým sa vyjadruje o emigrantoch (ale aj o ženách, chudobných, menšinách a prakticky takmer komkoľvek) by bez problémov obstál medzi úplne ožratými a politikmi správne namotivovanými návštevníkmi piatej cenovej niekde v dolináááááách. 

Je fascinujúce, že príbuzní týchto degenerátov, ktorí sa zo Slovenska vysťahovali do zahraničia, zhromažďujú podpisy na petíciu proti imigrantom na Slovensko. Vôbec v tom nevidia nijaký problém.

A milý Donald nám oznámil, že on jediný vie, ako sa okamžite vysporiadať nielen s iránskou jadrovou krízou, ale aj s Isisom, ukrajinským konfliktom a globálnym oteplením. Vie, ale nepovie. To, či bol jeho starý otec naozaj orangutan, sa ešte stále zisťuje.



Máme sa na čo tešiť, nech sme kdekoľvek. Ešteže Hawking začal pracovať na medziplanetárnom presune ľudstva. Ale čo bude, keď Marťania postavia plot a usporiadajú referendum?


2 komentáre:

  1. "Ale čo bude, keď Marťania postavia plot a usporiadajú referendum?"
    We're doomed! Doomed I say! .. alebo ich oslobodime.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vždy je už zle, keď sa stavajú ploty!

    OdpovedaťOdstrániť